onsdag 22 september 2010

2 Heltidsjobb?!

har jag nästan nu - har ju mitt vanliga jobb, och så jobbet med Rosa Dygnet - det tar nästam lika lång tid! Inemellan där ska man vara instruktör oxå.. aja - sova kan man göra när man blir gammal - eller hur!!

I går satt jag i 7 timmar och skickade 300 mail till deltagare som skall vara hos oss den 2-3 oktober - galet javisst - men det är det lätt värt!

I skrivande stund är vår insamling på Cancerfonden uppe i 20 050 kr - hjälp oss att slå vårt rekort från förra året 128500 kr!! Skänk en 50 lapp!!!

Idag har jag kompenserat mitt bortfall av träning de övriga dagarna denna veckan
- 3 pass idag!! 1 lunchpass - cykel/core, 1 AfroPowerDance efter jobbet och teamning RPM med goa Johanna - också efter jobbet! Så nu e jag beat!


I morgon bitti bär det av till Stockholm igen - 2 dagars heldagsmöten!! Vi skall tydligen på Hamburger Börs i morgon kväll och se på:


Over and Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar