måndag 27 september 2010

I'm a hard biting bitch....

eller ja bitch å bitch... men Tandläkaren säger att jag biter för hårt...
Så - lång story kort.... det har resulterat i en porslinstand uppe i gommen på sidan-och den bestämde sig för att rasa ut igår...att den ens kunde ramla ut berodde på att stiftet som är inborrat i roten gick rakt av!!! Tandläkaren var amazed... såååå
nu ska jag bo hos tandläkaren ett tag framöver....ny krona - ett nytt stift i guld skall borras in i en annan rot... japp det var dom pengarna....
Det går banne mig troll i den där tanden... det blir den 3e kronan det... första blev fel från tandteknikern så den ramlade bara ut hela tiden....


Men nästa sak gjorde mig lite ont - på väg till tandläkaren såg jag ett par tjejer som tejpade upp lappar överallt inne i Nordstan:

Deras syster försvann någon gång på söndags morgonen - man önskar innerst i sitt hjärta att hon bara tokspontant åkt till en vän och glömt höra av sig, men rysningar längs hela ryggraden och instinkten säger något helt annat... i kväll kan man läsa på text-tv att man hittat en tjej död i området där hon senast sågs - det är ju bara inte sant- vad är det för sjuk värld vi lever i när man inte kan åka kollektivt hem?? Den världen vill jag inte vara med om!!!

Du har väl inte glömt det Rosa Dygnet?! Nu till helgen smäller det!

Vill du inte träna med stödja oss ändå? Sätt in en peng på vår insamling på Cancerfondens hemsida.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar