fredag 24 september 2010

NU E DE FREDAGSMYYYYS!!

Jises... Veckan som gått:
Måndag och Tisdag - Stockholm - heldags utbildning och möten..
Onsdag - "vanlig dag i Göteborg" 3 pass på Sportlife Exclusive
Torsdag och Fredag - Stockholm - Gruppmöte med vår Nordiska grupp -
Joe Labero på Hamburgerbörs = Helt klart över förväntan...
sen gjorde jag bort mig - vi kom hem vid 00,30 i natt -då skulle jag "bara kolla snabbt" på datorn... slutade med att jag stängde av den 03,00..
Sen gjorde jag bort mig igen... hade alarmet från torsdag morgon på telefonen - kliver därför upp 06,30 - kände mig då som björnen nedan - kommer inte på att vi inte skulle äta frukost förrän 07,40 förrän jag gått från mitt rum, åkt hissen ner och gått upp för trappan till frukosten.... eftersom min energinivå då var något lägre än björnens så gick jag raskt till rummet för att sova i 30 minuter till...

Flög hem, flyget försenat - slängde mig i bilen, körde rakt hem, packade träningsväskan och spåris ner till Exclusive - Metro kom och intervjuade mig och Emil inför Rosa Dygnet - håll tummarna för att det publiceras innan nästa helg!!
Vi vill ha all reklam vi kan få!!

Teamning av RPM 48 med Emil kl 17! Säsongsstart för fredagsklassen, det hade dock inte medlemmarna uppmärksammat - var inte så många där - men de som var körde med grym teknik - STOLT!! - Å NU E DET FREDAGSMYS!!!

PS - ni har väl inte missat vår insamling?

Heja Sara som skall köra alla 24 timmar själv - hör mer om hennes satsning:

Rosa Dygnet Rosa Bandet www.traningsgladje.se from Sara Rönne on Vimeo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar