torsdag 2 september 2010

Varför man skall komma på Rosa Dygnet:

Jag är en av “gänget bakom” Rosa Dygnet som äger rum den 2-3 Oktober på Sportlife Exclusive i Göteborg.

Jag förlorade tyvärr min älskade mamma i bröstcancer den 31/3 2010, hon blev 59 år. Det som är lurigt med just bröstcancer är att den största återfallsrisken är inom 5 år, och kommer cancern tillbaks så är det oftast i vitala delar av kroppen som hjärna, skelett eller inre organ, i mammas fall så fick hon metastaser i levern – det tog 2 månader från beskedet till hon förlorade kampen och somnade in.

Det här är mitt sätt att försöka rädda fler mammor att överleva sin bröstcancer.

Gillar att vara med där det är fart och fläkt, spelar golf när tid finns.
Kör RPM, Cykel, Core & AfroPowerDance på Sportlife Exclusive och RPM på Sportlife Stigscenter.

Berätta om dina pass!
Jag börjar mitt dygn med att teama “RPM – Don’t fake it – just make it” med Johanna Randén på lördag med start klockan 18. Passet är en härlig mix av de bästa låtarna från olika releaser som garanterar pulshöjande intervallcykling!

Fortsätter med en AfroPowerDance på lördag klockan 19, ett pass med enkla steg, hög puls, mycket svett, rumpskakningar och fantastsiskt mycket glädje!

Avslutar detta Rosa Dygn med en teamning med Emil på det sista passet på söndag klockan 12 till 13.
“‘The last challenge” – Passet garanterar en grym avslutning på dygnet!

Vill du vara med och köra på mina pass? Skicka ett mail till vår anmälningsadress!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar