fredag 3 september 2010

Stockholm

05,00 - det var uret när jag klev upp i morse - kändes INTE ok...
Kan tilläggas att jag var ute och åt middag med mina gamla kollegor från Volvo igår, blev inte vansinnigt sent - men var väl hemma strax efter kl 23 - dock hade jag ju inte packat inför helgen i Stockholm... så blev inte så många timmars sömn....


Har jobbat på vårt HK här i huvudstaden hela dagen, så passade då på att gå på spinning pass som Feelgood har i vårt hus - allvarligt talat.. det skedde saker som man inte bör utföra på en cykel "stå i tvåan och dra upp fötterna snabbt - som att springa snabbt uppför i trappor" - detta till musik från Saturday Night Fever - typ hela...NOT GOOD!! men visst svettig blev jag!

I morgon är det dags för Supersaturday - dagen när alla Les Mills releaser släpps och typ flera tusen instruktörer trängs och svettas i Globen... jag och Maria är mest där för att shoppa ;)

Tjing så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar