torsdag 16 september 2010

Fullt ös medvetslös...

oj oj oj, det är lite mkt nu...
Tog ledigt halva dagen igår för att spela en golftävling - slog bra slag, men oj vilket dåligt närspel - så resultatmässigt är jag inte nöjd...
Vann ialla fall längsta drive - och fick en hel freakin' korg med marsipan och annat crazy godis från Bräutigans.. jaja... kan ju bjuda på det!

Jobbade järnet fram till 16,30 - hade världens teamning med Therese P på Afron - vilket ös!! sen kvartalsuppdatering S-Core - Watch out för #25 säger jag bara.. vissa rörelser ser jag inte fram emot att göra kan sägas - läs "bryggan med progression"..

Upp i morse - mer mitt i natten kändes som - flyg till Sthlm - möte kl 8!!!

Njae, annars så är det mest Rosa Dygnet som upptar min lediga tid

Kolla in schemat och se vad som passar dig! Vill du inte träna alls - kanske en fika i den rosa loungen?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar