fredag 10 september 2010

Lealös

och helt kraftlös har jag känt mig idag...

Och när man är lite sjuk så måste man ju få unna sig lite shopping - eller hur!?
Så var inne i stan och shoppade lite på Zesty - blev lite Melmelli kläder :) och ett par nya solbrilllor på Strömstads optiska- har ett par schyssta Prada som jag köpte i Dubai för 4 år sen - funkar finfint fortfarande - men blev de här från Ray-Ban

Jag, brorsan och pappa spelade golftävling på eftermiddagen, jag började ruggigt dåligt då jag kände mig riktigt risig och helt skakig första 6 hålen ialla fall, sen hände nåt - kan det ha varit allt hälsokost "knark" som kickade in som jag proppat i mig tidigare? avslutade rundan riktigt bra iallafall..

Fick ett riktigt roligt samtal från en kollega på Sportlife - hon jobbar på Gina Tricot - de sponsrar oss under det Rosa Dygnet med 50 rosa tanktops! TACK ALEXANDRA och Gina!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar