onsdag 27 oktober 2010

Blääää....

vilket tråkigt väder det varit idag!!!
Ösregn precis hela dagen - not my cup of tea!!!
Hade ett princip fullsatt Cykel/Core pass idag på lunchen - riktigt inspirerande gäng - det blev premiär för mig för S-Core #25 - eftersom jag och en tjej delar på passet och jag varit borta 2 onsdagar så har jag min egen release typ 3 veckor efter premiären av release släppet... så är det - det kanoners ialla fall :)

Sen hade jag AfroPowerDance efter jobbet för endast 2 personer, kanske inte riktigt lika kul...verkar som regnet verkligen skrämt bort alla!

Vi har fått sååå mysigt i instruktörsrummet på Exclusive, mysig lampa, ljus, kuddar och filtar - man vill liksom bara stanna och hänga!!!!


I morgon är det dags för cancergalan som direktsänds på TV3 kl 20-22 - jag har fått en VIP inbjudan till middagen innan så jag kommer att vara där redan 16,30 - så det blir en helkväll på Liseberg helt enkelt!!
Morgondagens artister :

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar