torsdag 9 december 2010

Som ett brev på posten...

Råförkyld... vaknade i morse med ont i huvudet, täppt i näsan och kände mig allmänt risig, sen har den känslan blivit värre och värre under dagen och utvecklat sig till en full och sann superförkylning... blääää det var ju precis vad man behövde när man:
1. Har supermkt att göra på jobbet
2. Skulle gått på cykelkvartal idag - den blev struken från listan kan jag säga...
3. RPM kvartal i morgon - den skall jag gå på, sen om jag kan cykla e en annan sak...
4. Skulle tränat själv denna veckan på min styrka som PT-Johan gett mig... nu vet jag varför jag inte kunde förmå mig att gå dit i tisdags...och blir ju inget idag som det var planerat
5. Jobba 8-13 för Les Mills på Svenska mässan på lördag
6. Träna på Sportlifes Winter Challenge hela dagen på söndag
7. Åka till Sthlm på måndag
8. Åka till Finland Tis-ons...
9. Julmiddag med jobbet på Torsdag
10. Middag med vänner på Fredag

Så nu hänger jag i soffan och hinkar i mig te m honung och ber till förkylningsguden att släppa greppet om mig!!!
JAG HAR INTE TID ATT VARA SJUK!!!!

Och nu till passens vara eller icke vara...
Har nu bestämt mig(??) för att det förmodligen bara blir 2 pass att instruera i veckan på vårschemat... Det blir RPM på måndagar på Stigs Center, nu dock på ny tid och Cykel/Core på Fredagar på Exclusive (ersätter RPM'en) - därmed blir det ingen AfroPowerDance till våren? eller?... detta blir lite annorlunda eftersom jag nu i höst kört 5 pass i veckan varannan vecka och 6 varannan... så 3 eller 4 på Sportlife och 2 på jobbet - nu läggs passen på jobbet ner eftersom vi flyttar till Gårda...

Blir det som Linnea säger?
1. Antingen så blir det att man kan träna riktigt mkt själv eller så 2. blir man en riktig soffpotatis eftersom man inte har något pass som tvingar en till gymet... Jag hoppas ju på första alternativet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar