tisdag 18 oktober 2011

Game, Set, Match! Rosa Dygnet kom och gick!

Rosa Dygnet kom och gick, det var ett hejdundrande dygn! Se på vår hemsida Vår Insamling tickar på - men vi behöver DIN hjälp! Om alla JAG känner och DU känner skänker 50 kr - visst kan vi då göra skillnad!! Andra sätt att hjälpa till för forskningen - köp ett rosa Iphone skal till Iphone 4 - jag köpte det som det står Älska livet på ! 50 % går till Rosa Bandet Köp en rosa (eller ett blått - eller köp båda vettja) läder rosett - 25 % går till Rosa Bandet - jag köpte båda för jag tyckte de var så fina :)
Själv drog jag på mig en dunderförkylning så det blev verkligen Over and Out efter dygnet!

1 kommentar:

  1. Ny tävling, chans att vinna Linnex linement
    http://wellnessfight.ninjus.net/2011/10/19/tavling-vinn-linementet-linnex/

    SvaraRadera