tisdag 1 mars 2011

Ner som en pannkaka...

Sen sist jag skrev så fick jag vinterkräksjuka förra helgen, fast utan att kräkas... bara ruggigt illamående och sängliggande i 3 dagar :( uff!!!
Så hela förra veckan var en stor dipp i både träning och humör, tappade helt fokus!

Men from fredag så var det happy happy joy joy igen, började med Cy/core på Exclusive på fre em, härligt gäng - dock en attack avbokningshappening på eftermiddagen, så det gick från 18 bokade till 10 på 10 minuter - lite trist, men de som körde gjorde det så det osade!!

Lördagen startade med en nästintill full AfroPowerDance på Örgryte, det är Saturday fun på anläggningen med olika pass - mitt pass är det första och enda bokade Afron... härliga deltagare som stod i kö efter och frågade när jag skulle komma tillbaks! Så hittade dem sen skrivandes lappar till idélådan att de ville ha mer afro på Schemat - MYS!!

Söndagen - Cykelkvartal - alla instruktörer skulle presentera en låt på max 4 minuter inom något område vi vill förbättra - jag valde att vara tyst - fick bra feedback på det - förbättringsområde - förmedla känsla och inte bara teknik!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar