fredag 12 mars 2010

Fredagsmys!

Då var veckan slut igen - veckorna går så fort!
Har varit skönt väder med ganska mycket sol - man blir mycket gladare och piggare då!! Veckan som gått har sett ut så här:

På jobbet håller min dator på att dö - bokstavligen - den har tom blivit utdömd av IT, inte ens någon idé att byta batteri och lägga in mer minne... så nu består min vardag av slö slö dator, följt av x antal omstarter per dag... bara att hoppas att den lever tills jag får min nästa dator som är beställd... har jag otur så kunde det dröja upp till 1,5 månad pga leverantörsbyte... då är jag körd... min dator överlever inte 1,5 månad....kryssar fingrarna för ett mirakel med datorleverans närmaste tiden!!

Träningsmässigt så började jag måndagseftermiddagen med att göra min debut på
S-Coreball på Stigan- attans rund boll det där - men jobbigt och kul var det! Christel är en bra instruktör! Det blir garanterat fler gånger! Direkt efter var det dags för RPM 60 team Teknik med Ann - Stigan har ett galet kul gäng och det var var full klass - vi slog enligt Ann hennes Kållereds klass i allsång i låt nr 4 :)

Tisdagar är min AfroPowerDance dag, undrar om nyårslöftes tränarna börjar droppa av nu, eller om det var att det var så soligt i tisdags - för det var "bara" 10 bokade.. brukar vara betydligt fler! Hoppade sen direkt in på pass som deltagare där Petra och Cecilia körde RPM team. Alltid kul att köra för andra instruktörer och slippa höra sin egen röst :)

Både onsdag och torsdag var vilodagar - hade en ruggigt förkyld person på jobbet och väntade lite på om det skulle hoppa över på mig med... men jag klarade mig!!!

Fredagar är det träning med jobbet på lunchen, alltid kul att pina sina kollegor lite! Eftermiddagen idag avslutades med som vanligt - RPM på Exclusive- bra gäng! Kul var att Julia var med - fick en kul komplimang av henne "att jag ser så liten och snäll ut, men det var jag ju absolut inte"

I morgon lördag är det heldag tjejdag - en go blandning av tjejer som börjar dagen med ett AfroPowerDance, följt av 2 timmar i Relax/SPA avdelningen Exclusive. Sen blir det middag och melodifestival hemma hos mig! Ser så fram emot detta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar