måndag 22 mars 2010

v11 kom och gick...

Veckan som gick bestod som vanligt av RPM på Stigs Center på måndagen, de är ett grymt taggat gäng som alltid ger järnet! Vi körde en mix av gamla releaser och det var mycket tjo och tjim!

Tisdagar består normalt av AfroPowerDance, men idag har Sandra B tagit över med sin Sportlife Turné "MTV Michael Jackson pass". Det var riktigt kul att få köra gammal hederlig DansAerobic igen!! Svettigt och kul är sammanfattningen helt klart!

Onsdag blev vilodag, för fy vad ont jag har haft i nacken hela dagen! Kom sen på kvällen på att det är klart att det beror på träningsvärk! alla släng med huvudet i klassiskt Michael Jackson genre...

Torsdagen bestod av golfträning med Mölndals GK på Göteborg City Golf, gjorde därmed debut i represenationslaget - sammanfattningsvis kan man väl säga att det gick sådär, slagen har ju legat i träda sen i oktober och kommer allt för ofta in i min gungande sving där alla bollar går till vänster.... jaja, med lite träning så skall det nog ge sig! Kallt var det ialla fall, det låg snö över hela rangen, och trots infravärme på utslagsplatsen så var det snorkallt!

Fredag är träningsdag med jobbet, idag var det stationsträning! Lade in några nya övningar idag, och de uppskattades inte (de var tydligen för jobbiga) hehe...

Fredagar avslutas med min goa RPM på Sportlife Exclusive, som jag sagt förut, klassen har verkligen utvecklats sen jag tog över denna i september förra året! Riktigt duktiga och kämpar som bara den!

Färden gick sedan norrut till min hemstad Strömstad, får pyssla om mamma nu när hon är dålig! Tyvärr har hon blivit jättesvullen i benen och är inte alls rörlig, riktigt typiskt, inte alls vad hon behövde just nu!!! Men det är bara att hoppas på att det kan bli lite bättre så att hon kan komma ut och röra sig lie mer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar