fredag 27 augusti 2010

Afro/Core och Activio utbildning

I går vickade jag på Sara's Afro/Core, en ganska härlig och lite ovanligare kombination, det brukar ju vara cykel/core som är grejen...Kommer att köra Cykel/Core på höstschemat varannan vecka :)

Kvällen bjöd på Activio utbildning på Sportlife med Jim - härlig inspiration som avslutades med 45 min cykelklass

Idag är det fredag - och varje fredag kör jag pass på jobbet, alltid kul att plåga kollegorna lite - tex Olof som alltid drar mig ner i oländiga puckelpister när vi är på skidresa- han ska få extra mycket plankan idag ;)

I kväll skall jag och en kollega fiska kräftor i Delsjön?! Japp du läste rätt -
Det var inte min idé - men kan säkert bli riktigt roligt - hennes skönaste kommentar var - "men vad gör vi om vi faktiskt får några?!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar