fredag 25 juni 2010

SOL!

Det är midsommarafton och det är- hör och häpna SOL!
Tempen visar 18 grader i skuggan - helt ok! lite blåsigt, men det hör ju liksom Strömstad till!

Men var inte jag duktig i går kväll så säg?!
Fick ett ryck och gav mig ut och sprang i 50 min, avslutade med att köra igenom Core programmet inför nästa veckas teamning med Therese P, det måste övas mer!! Sitter inte än!! Är ju inte van att instruera Core heller, har ju haft ett break på över 1,5år!!!

Om ett par timmar blir det att åka in till stan för att kika på midsommarfirandet vid Laholmen, mitt kusinbarn Zoe som är 1,5 år vill nog dansa runt stången skulle jag tippa!
Så på med klänningen, ut och gör en krans (å ta med tjocktröjan för guds skull!)

En bild som symboliserar midsommar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar