söndag 7 november 2010

The Convention

var igår:

Jag tränade:
Hot Mojo Yoga med Monika Björn - yoga i 38 graders värme
känsla = svårt att andas, obehagligt i vissa sekvenser för svetten
bokstavligen rann, slutsats, vill definitivt prova detta igen!

Kettlebells Xtreme med Monika Björn - Första gången jag provade detta
och helskotta vad jobbigt det var (kan tilläggas att så här dagen efter
så har jag en träningsvärk i precis hela baksidan av kroppen

Föreläsning - Raw Food - Erica Palmcrantz - Hon tror på det hon pratar om,
själv skulle jag inte kunna ge upp kött och animalisk föda för att endast äta frukt, grönsaker, nötter osv osv - men som komplement tror jag det kan vara en riktigt god idé!

Afro House Xplotion med Sandra Börjesson - Vår egen Sportlife stjärna som vann Nike Rock Victorius instructor 2010 - en skön blandning av afro, house och dans moves! riktigt svettigt och jobbigt - givetvis riktigt kul!

Skulle sen provat på TRX workshop, men se det ville inte kroppen, så det blev
avslutning :
BodyBalance 51 med Kristin Andersson, som tidigare jobbade på Sportlife, men som nu jobbar för LesMills och flyttat till Sthlm - Kristin är alltid go och glad och presenterade en riktigt skön klass - denna klass var i samma sal som Hot Mojo Yogan varit i på förmiddagen (och det skulle vara Hot Mojo klassen efter), så det var någon slags Hot Body Balance - dvs riktigt svettigt även här!

Summa summarum så var dagen väldigt rolig och jobbig!!

2 kommentarer:

  1. Kul att du också var på The Convention! Var också på Raw Food föreläsningen med Erica och AfroHouse med Sandra! Fantastiskt bra och inspirerande!!

    SvaraRadera