fredag 5 november 2010

Fredag!!

och halvdag dessutom!
Jobbar hemifrån idag - skönt eftersom jag kom hem rätt sent i går..
Vickade på en AfroPowerDance på Domkyrkan kl 19,30 - jag brukar ju liksom inte träna så sent - så tycker det märktes, speciellt på hur man pratar.. hehe.. börjar bli gammal kanske?!

Var i alla fall på Skistore igår för att "baka till" min pjäxor - en rätt obehaglig upplevelse faktiskt... man får en tåhätta på fötterna, på med skidsockar, de värmer upp innerskon, på med den - tejpar runt innerskon hårt så den sitter stenhårt - i med fötterna i ytterskon och sen stå/gå runt i 30 minuter - de sista 5 minuterna höll jag på att krevera..fötterna skriker kramp, man börjar svettas och obehaget bara ökar för varje sekund!!! Så nu hoppas jag att dessa pjäxor skall passa min fötter som en smäck!!
I kväll blir det fredagsmys med RPM på Exlusive kl 17 - efter det middag med vänner på Meze i Vasastan
I morgon mys med härliga Sportlifare på The Convention på Gymnasium i Sisjön, skall prova på Hot Mojo yoga och Kettlebells för första gången - spännande!!

2 kommentarer:

  1. hoppas pjäxorna funkar sedan. ska ni åka någonstans extra roligt?

    SvaraRadera
  2. Ja jag hoppas oxå det! Inte något extra roligt bokat mer än Hemsedal än så länge - men jag gillar det stället - har varit där väldigt mycket i min uppväxt! Kul att ses i lördags!!
    Hela min baksida är ajaj efter Kettlebellsen!!!

    kram

    SvaraRadera