onsdag 28 juli 2010

Golf, Shopping, Fiska

Alla 3 har jag hunnit med idag, uppe med tuppen, eller ja ialla fall 6,30, och det är ju väldigt tidigt om man ser till när jag gått upp övriga dagar :)
Vi gick ut kl 7,20 och största överraskningen idag var att brorsan dök upp, trodde jag inte...Spelade riktigt bra idag, och framförallt, jag puttade bra, det är min riktiga svaghet normalt sett! Bara 1 hål som jag sabbade...

Sen så skulle vi ragga tag i ett partytält till brorsans 30 års fest som skall äga rum på lördag.. visade sig lite klurigare än vad vi trodde, så fick åka runt lite - vi hamnade till slut på Nordby Shoppingcenter... ett av de värsta ställena på jorden skulle jag tippa... hur stort som helst och fyllt med folk..

Råkade gå förbi en butik som skulle upphöra, och de hade massa kläder från märket Hillevi of Sweden - kläder i lite "romantisk, söt stil" så köpte 2 kjolar, 2 klänningar, scarf, linne och liten kofta.. 50 % rea på redan 50 % - sånt gillar vi :) Hittade även 2 par skor och en T-shirt på Individ :)

Kvällen avslutade vi återigen med att försöka fiska lite.. resultatet blev 3 makrillar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar