onsdag 14 juli 2010

Stukad fot...

igen... undrar hur många gånger jag stukat någon av mina fötter?!
Måste vara uppe i ett 50 tal gånger nu...
Några gånger har det varit så illa så jag fått gå på kryckor i flera veckor, så illa är det inte denna gång...

Får skylla på min klumpighet och att jag inte ser vart jag sätter fötterna... gjorde det på golfbanan av alla ställen.. spelade golftävling igår och mellan 9an och 10an höll jag på och gå och titta på mobilen och ser inte att gångvägen är lite trasig i kanten.. och där trampar jag givetvis...

Så tappade minst sagt konceptet och spelade jättedåligt efter det.. innan dess spelade jag riktigt bra! typiskt mig...

Strax bär det av till Mjölkeröd för att träffa Lotta och Lottis! Vi skall åka till Grebbestad ikväll för att lyssna på Lasse Winnerbäck, hoppas vädret håller i sig!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar