onsdag 7 juli 2010

Kråka krax till mute...

I början av dan kraxade jag som en kråka, och ju längre dagen gick så försvann rösten mer och mer, och då pratade jag inte ens mycket...

Så nu är jag mute... dvs i princip utan röst...Så det var en himla tur att Emil kunde hoppa in och ta RPM'en som jag skulle haft idag - det hade blivit teckenspråks cykling.. inte ens ett headset hade räddat mig!

Så istället för träning blev det mysig fika med Sofia i solen och sen en promenad med en kollega i Landvetter - hennes hund e som en studsboll - överallt :)

så over and out!

2 kommentarer:

  1. Hej,

    Klassen gick bra även om det bara var 6 st själar som dök upp. De var betydligt fler som satt på uteserveringen utanför Exclusive. Kan jag kanske förstå med tanke på det fina vädret. :)

    Krya på dig!

    SvaraRadera
  2. Min klass på Stigan har blivit inställd 3 veckor i rad!! bra i måndags, eftersom jag var sjuk! men annars lite trist

    SvaraRadera