torsdag 1 juli 2010

Rosabandet 24 timmar -ÄNDRAT DATUM!

När mamma blev sjuk i bröstcancer våren 2007 kände jag mig otroligt maktlös och känslan av att man ville hjälpa till blev större och större

Jag och några vänner startade då ett spinningevent som vi kallade rosabandet 24 timmar - eventet har nu funnits 3 år på raken och vuxit till så mycket mer än ett spinning event, nu är det ett partyevent bestående av tävlingar, föreläsningar, fika, bubbla i poolen, spinning, andra pass och så mycket mer - och nu är det bestämt - det blir ett fjärde - Vi kommer att hålla till på Sportlife Exclusive och datumet är 2-3oktober 2010 (vi har ändrat datumet pga en dubbelbokning i projekt teamet!)

Håll tills dess utkik på vår hemsida - sidan är inte uppdaterad än - men tills dess kan ni se vad som hände förra året!!!

2 kommentarer:

  1. Hej maria!
    Hur går jag tillväga om jag vill vara med som instruktör på Rosa Bandet i år. Blev toksjuk dagen föra evenemanget förra året och hade ju förberett två cykelklasser å allt.
    Ser fram emot att höra av dig.
    MVH caroline andersson cykel/RPM kollega

    SvaraRadera
  2. Hej Caroline!
    Vi kommer helt klart ta in önskningar såsom förra året, och detta år så hoppas vi att du håller dig på benen!!

    Vi syns!
    :) Maria

    SvaraRadera