onsdag 19 maj 2010

Cykla!

Idag har jag cyklat till jobbet, pappa och brorsan hade med sig mammas fina cykel i lördags, med cykelkorg och allt - ser ut som på bilden nedan men den är svart - det är ganska fröjdefullt att cykla på en sån här bike, om man jämför med racern som man får ryggskott av ;)

Frågan är bara - får man ha den i fred? så förutom det vanliga låset "pinne mellan ekrarna" så har jag två extra lås... men visst, har någon bestämt sig för att sno en cykel så är det ju bultsax och allt möjligt som är med...

I morse var det första dagen i vår som det faktiskt var varmt - när jag cyklade iväg vid 7,15 så var det 17 grader - helt otroligt!!

I kväll blir det bio, och är inte det typiskt, att första dagen då det faktiskt är varmt, ja då ska man gå in och sätta sig... jaja.. ser fram emot bion!
Det som skall ses är:

Veckans pass har utförts - har ju bara 2 på Sportlife nu på sommarschemat så i måndags var det RPM på Stigs center - faktiskt ändå 12 personer som letat sig dit, vilket ju är halvfull klass, det är bra med tanke på hur det sett ut i salarna den senaste tiden!

I går var det AfroPowerDance på Exclusive, med 9 hängivna deltagare, själv fick jag attans ont i fötterna (man är ju barfota) - jag var ju på fotbehandling när jag var på Öland, så allt hårt skinn som man byggt upp av 1 års barfotadansande afro är borta...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar