torsdag 27 maj 2010

Liten runda blev lite längre än tänkt

när man inte riktigt har koll på kartan...

Bor i Frösundavik i Solna ett par dagar när jag jobbar på kontoret i Stockholm. Tänkte i går kväll att jag provar att springa lite, trots att jag är lite pollentät i näsan.

Tanken var att jag springer en kvart åt ett håll och sen vänder jag..men efter en kvart kändes det rätt bra så jag fortsatte och fortsatte..sen visste jag inte riktigt var jag var och det var då det började snurra runt lite....uppe på ett berg, med en smal stig som man bitvis var tvungen att leta efter - var ju inte den normala löpvägen, snårigt, stenigt och bergigt helt enkelt...

Sen kom jag ut på löpvägen igen och jag sprang tillbaks samma håll som jag kom från, missade sen avfarten till hotellet (hur kunde jag göra det?) så hamnade ännu längre bort i Hagaparken.. så min lilla löprunda som var tänkt att ta ca 30-40 min tog istället 1,5timme... sprang inte så fort, men kändes som ett bra tempo!
Så även om jag inte tänkt springa så länge så är känslan bra! idag benen inte riktigt nöjda med vad de fick utstå igår.... väldigt stelt!!

Inte jag, men väl en annan löpare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar