lördag 22 maj 2010

Vilket väder!

2 helt otroliga dagar i min barndomsstad Strömstad
Vädret har verkligen visat sig från sin bästa sida, sol och riktigt varmt!

I morse var det golfrunda med familjen på min hemmabana Strömstad GK

Eftermiddagen spenderades med fika hos min vän Maria på deras nybyggda altan - så mysigt! och vilken fin tillbyggnad till huset!! fantastiskt! Maria är förresten helt grym hudterapeut, nagelteknolog och makeup-artist, har du vägarna förbi Strömstad så ta en sväng inom! hennes salong på Polisgatan är såå mysig!!

Hoppas på fint väder i morgon med, det får bli en blomma till mammas grav!

2 kommentarer:

  1. hej,

    du har lite "bråttom" med morsdag, det är först nu på söndag, men du får du en anledning till att gå till graven .

    SvaraRadera
  2. Sant - det var lite bråttom, det blev vår mors dag, eftersom jag inte är i min hemstad varje helg...

    SvaraRadera