onsdag 12 maj 2010

Tur att det är kort vecka...

Jag har senaste tiden känt en helt förlamande trötthet,
Nu kommer nog allt det som hänt den sista tiden ikapp mig - mammas plötsliga insjuknande och bortgång, bröllop i Åre, Skidor i Hemsedal och så mammas begravning
Det har varit en känslomässig bergochdalbana utan dess like..

Hittade denna bild på en Sportlife kollegas blogg, och den beskriver så bra hur jag känner mig just nu


Det kommer ju aldrig bli detsamma igen, inte utan mamma
jag försöker ändå att göra allt som om det vore som vanligt

Jag har mina pass på gymet, jag tränar min golf och träffar mina vänner
Men jag känner ingenting.. bara helt tom...

Så jag hoppas med denna korta arbetsvecka kunna få lite extra energi och ladda batterierna.. det behövs!

Min far och bror kommer på fredag, jag lyckas ju dessutom bli 1 år äldre på lördag med.. hoppas på fint väder så det blir en bra golfrunda ialla fall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar